Ремонт автомобильных замков зажигания

Ремонт автомобільних замків запалювання: чому краще звернутися до професіоналів

Сучасні замки запалення дуже прості в управлінні: у наші дні вже не потрібно, як раніше, розкручувати мотор, достатньо лише повернути ключ у замку. Простота в експлуатації має і зворотний бік – чим технологічнішим є пристрій, тим складніше його ремонтувати. Давайте розберемося, чому замки запалення виходять з ладу і як їх відремонтувати в різних моделях авто. Простота в експлуатації має і зворотний бік – чим технологічнішим є пристрій, тим складніше його ремонтувати.

Давайте розберемося, чому замки запалення виходять з ладу та як їх відремонтувати у різних моделях авто. Замок запалювання виконує в автомобілі цілу низку завдань. Він включає мотор і всю електроніку транспорту, підключає електричні системи до акумулятора і генератора, а систему запалювання – до джерела живлення, включає стартер і блокує кермо, перешкоджаючи угону машини.

Запобігти поломці легше, ніж усувати несправність

Щоб не зашкодити замок, ключ треба повертати без ривків. Якщо його періодично заклинює – це вже симптом поломки. Ключ не можна ставити на «стартер», якщо двигун працює, адже замок запалення від цього також може зламатися. Якщо двигун вимкнено, не варто також залишати ключ у увімкненому положенні, щоб не розрядилася акумуляторна батарея. Багато замків блокують поворот у ключі в цьому випадку автоматично, щоб такої ситуації не сталося.

Що може зламатися?

  • Найчастіше замок запалювання ламається через оплавлення контактів при різкому перепаді напруги. Це може статися під час запуску двигуна. Коли температура нагрівання електропроводу зростає, ізолюючий матеріал може вигоріти. У цьому випадку автомобіль не реагуватиме на поворот ключа в замку, і всю контактну групу пристрою доведеться або поміняти, або хоча б зачистити. Якщо з ладу вийшли саме контакти, то перестануть працювати поворотники чи фари ближнього та далекого світла.
  • Механічне пошкодження пристрою. Якщо ключ у замку клинить чи заскакує, отже, личинка поламалася чи забилася брудом. Ремонт замку запалювання в Таврії та інших марках авто нерідко проводиться саме за такими показаннями.
  • Зношування личинки.

Ремонт автомобильных замков зажигания

Ремонтуємо самотужки

Складність та тривалість ремонту залежить від пошкодження. Якщо проблема у контактах чи личинці – потрібно їх поміняти. У першому випадку доведеться виймати замок та розбирати його, у другому – достатньо витягти лише личинку. Однак часто замінити замок повністю дешевше, ніж упорядковувати окремі його деталі.

Повної заміни можна уникнути, якщо контакти піддаються перепаюванню або зіпсувалися не всі елементи замку – в цьому випадку можна просто замінити деталі, що вийшли з ладу. Щоб виявити поломку у контактах, слід провести діагностику мультиметром. Щоб це здійснити, спершу знімаємо з кермової колонки накладки, потім відкручуємо болти та розводимо колодки джгутів. Після цього важливо перевірити, чи працює замикання висновків: якщо виявиться, що пошкоджені контакти не можна спаяти або зачистити, замок потрібно замінити. , пов’язані з ним.

Самостійно або у сервісі – вибір за вами

Ви можете спробувати усунути поломку самостійно, якщо у вас є достатньо часу, сил і бажання. Якщо їх немає, краще довіритись професіоналам. Особливо якщо ремонт замку – це не ваш “коник”. Впадати в купівлю новий замок запалювання також не варто, спочатку потрібно проконсультуватися у фахівця.

Професіонали Carservice досконально розуміються на всіх замках запалювання різних моделей. Так, наприклад, послідовність робіт під час ремонту замку запалювання у Volkswagen Kaddi, Lanos, Opel Vivaro та інших моделях буде однією, а під час ремонту замку запалювання Віто 639 або Фіат Добло – іншою. Тільки фахівці зможуть знайти підхід та підібрати інструменти під різні види замків та моделей. Наприклад, роблячи ремонт личинки замку запалювання Пасат Б3, важливо не пошкодити жодну тендітну деталь. По ходу ремонту майстру потрібно дістатися секрету, діставши круглий шплінт, вийняти стопорне кільце. Потім слід провернути секрет для суміщення з прорізом корпусу, відремонтувати пристрій та зібрати все назад.

Ремонт замку запалювання ВАЗ 2106, ВАЗ 2109 та ВАЗ 2110 відрізняється від аналогічних процедур в інших моделях. Вчасно проведений ремонт убезпечить вас від додаткових фінансових витрат і гарантує роботу автомобіля. Наші фахівці готові виїхати на місце у будь-який час дня та ночі. Здійснюємо заміну замку лише в тому випадку, якщо відновити його працездатність за допомогою ремонту не вдасться.

Оставьте комментарий

Ваш email не будет отображен. Обязательные поля обозначены *