Вимкнення систем сажевої фільтрації Mercedess

Забився фільтр сажі у Mercedes: що зробити?

Починаючи з 2004 року, автомобілі Мерседес комплектуються фільтрами сажі. Це обумовлено новими екологічними вимогами ЄВРО-4 та ЄВРО-5, які посилюють стандарти чистоти автомобільного вихлопу. Головне завдання сажевого фільтра – знизити викид шкідливих газів, які утворюються при неповному згорянні дизеля у навколишнє середовище. Система дійсно працює: завдяки фільтру кількість частинок сажі у вихлопі зменшується приблизно на 99,9%.

З мінусів пристрою – його навряд можна назвати довговічним. Середній термін служби нового фільтра сажі для дизельного мотора становить приблизно 120 тисяч кілометрів.

Ресурс залежить від:

  • загального стану двигуна;
  • якості палива

Причиною передчасної поломки також є неполадки в ЄДР-системі і зношені форсунки.

Як влаштований фільтр сажі?

Конструкція складається з металевої трубки, всередину якої вміщена матриця – багаторівнева керамічна сітка з 1-міліметровими осередками. Пориста структура фільтра добре затримує частинки сажі. Додатково, пристрій оснащують датчиками температури, кисню та диференціального тиску.

Саджовий фільтр може бути таких видів:

  • Diesel particulate filter – DPF;
  • Filter Additive Particulate – FAP;
  • Exhaust Gas Recirculation – EGR.

Через деякий час, навіть самий якісний фільтр забивається. Це суттєво позначається на потужності авто: накопичені у фільтрі частки сажі перешкоджають нормальному виходу відпрацьованих газів.

Чи можна їздити із забитим фільтром?

Настійно не рекомендуємо. Це може призвести до цілої низки неприємних наслідків, серед яких:

  • збільшення витрат палива;
  • падіння потужності машини;
  • вихід з ладу клапана ЄДР;
  • погіршення мастильних властивостей моторної олії.

Для турбомоторів, забитий фільтр зовсім згубний: провокує повну руйнацію турбіни.

Що можна зробити, якщо забився фільтр на Мерседесі?

Перший спосіб – повна заміна фільтра на фірмовому сервісі. Процедура досить дорога: доведеться викласти близько семи-восьми тисяч гривень. Звичайно ж, згодом, і цей фільтр заб’ється.

У деяких випадках, вдаються до регенерації фільтра сажі – промивають або прочищають його. Такий спосіб теж не позбавить проблеми повністю: через деякий час, забитий фільтр знову потурбує вас.

Ще один спосіб – це «гаражне» видалення фільтра сажі. Забитий пристрій буде вилучено з конструкції – його місце займе відрізок трубки. Проблема все ж таки залишиться: двигун не функціонуватиме в нормальному режимі, а система продовжить виводити повідомлення про забитий фільтр.

Оптимальне рішення – програмне відключення фільтра сажі

Процедура проводиться одноразово і дозволяє забути про будь-які проблеми з фільтром. Фахівці витягують пристрій із випускної системи вашої машини і повністю відключать його програмно: вас більше не потурбують повідомлення про забитий фільтр.

Відключення фільтра сажі – це вигідно:

  • жодних проблем із забитим фільтром у майбутньому;
  • відновиться нормальна робота двигуна;
  • знизити витрати палива;
  • відпаде потреба в заправці реагентами та купівлі дорогої моторної олії;
  • ніяких витрат на подальше обслуговування/заміну фільтра.

Замовити повне видалення фільтра сажі в Києві можна на нашому сайті. Фахівці  компанії «Carservice» спеціалізуються на програмному відключенні фільтрів, тому з радістю подбають і про ваш автомобіль. Звертайтесь – консультація безкоштовна!

Оставьте комментарий

Ваш email не будет отображен. Обязательные поля обозначены *