Кажуть, що українці звертаються до лікаря лише тоді, коли вже пізно. Принцип “нічого не робити, доки не настане критична ситуація” ми часто застосовуємо і щодо своєї власності, наприклад, автомобіля. Адже часто ремонтувати автомобільний замок беруться лише тоді, коли двері намертво заблоковані, а ключ “приріс” до замку. У цьому випадку, на жаль, залишиться лише одне – повністю замінити систему. Коли ж настав час звернутися в ремонт, щоб уникнути більш суттєвих фінансових витрат у майбутньому, читайте далі.
Існує три види автомобільних замків: на багажнику, дверні та замки запалювання. Якщо зламався замок на багажнику, то ви просто не зможете його відкрити. Якщо зіпсувався замок на дверях, машина може бути заблокованою. А от якщо зламається замок запалювання, то зрушити з місця взагалі не вийде. Якщо ж заклинить центральний замок, то цілком можливо, що і на евакуатор машину затягнути вже не вдасться. Що ж робити, щоб не потрапити в такі неприємні ситуації? Єдиний вихід ремонтувати автомобільний замок вчасно.
Замок двері
Якщо замок не провертається до упору або заїдає, ключ до нього вставляється не до кінця, відчувається утруднений рух у гнізді – саме час викликати фахівця. Існують ще два типи поломки дверного замку, за яких до майстра треба звертатися негайно.
- Якщо ключ легко провертається в обидва боки, значить, штифти в циліндрі зносилися. В цьому випадку його треба негайно змінити на новий, інакше рано чи пізно він заклинить. Машину з таким замком можна зламати навіть викруткою, тому ризик викрадення зростає. Замок може зноситись незалежно від того, в якій країні він був виготовлений.
- Ключ вдається вставити, лише просуваючи їх у кілька етапів? Замок у цьому випадку обробляють спеціальним мастилом (не машинним маслом). В іншому випадку замок незабаром заклинить.
Замок багажника
Найчастіше замок у багажнику псується, якщо до нього потрапляє пил чи бруд. Якщо це відбувалося неодноразово, ключ якось може так і залишитися в замку. Якщо ви помітили, що замок клинить, то краще замінити не весь механізм цілком, а лише заслінку в ньому – так буде дешевшим.
Замок запалювання
Коли з ладу почав виходити замок запалювання, то до майстра треба не йти, а тікати!
- Замок вдається провернути, але в цьому положенні легко виймається з гнізда? Отже, механізм зносився. І тут його варто терміново замінити. У деяких штатах США автомобілі із такими замками взагалі не можуть пройти техогляд.
- Якщо після того, як ви спочатку заблокуєте, а потім одразу ж розблокуєте кермо, воно не прокрутиться, то замок також потрібно міняти чи ремонтувати.
- Існує ще один варіант: ключ провертається, а автомобіль при цьому не заводиться. Це означає, що зламався або ключ, або електронна система запалювання.
Чому ламаються замки?
Конструкція може зноситися через “старість” або через попадання в нього бруду, пилу і води. Якщо з’явилися перші ознаки несправності – не варто чекати, поки авто заклинить, дверцята зачиняться, а водій залишиться “танцювати” на вулиці біля закритої машини У такому випадку варто відразу ж дзвонити до фахівців.
Професійні майстри “Carservice” швидко проведуть діагностику замку та визначать найоптимальніший метод ремонту. Ремонт автомобільних дверних замків – це не проблема, якщо за справу беруться професіонали! Досвідчені майстри відремонтують замок якісно, швидко та без неприємних моментів.
Оставьте комментарий