Забився фільтр сажі у Mercedes: що зробити?
Починаючи з 2004 року, автомобілі Мерседес комплектуються фільтрами сажі. Це обумовлено новими екологічними вимогами ЄВРО-4 та ЄВРО-5, які посилюють стандарти чистоти автомобільного вихлопу. Головне завдання сажевого фільтра – знизити викид шкідливих газів, які утворюються при неповному згорянні дизеля у навколишнє середовище. Система дійсно працює: завдяки фільтру кількість частинок сажі у вихлопі зменшується приблизно на 99,9%.
З мінусів пристрою – його навряд можна назвати довговічним. Середній термін служби нового фільтра сажі для дизельного мотора становить приблизно 120 тисяч кілометрів.
Ресурс залежить від:
- загального стану двигуна;
- якості палива
Причиною передчасної поломки також є неполадки в ЄДР-системі і зношені форсунки.
Як влаштований фільтр сажі?
Конструкція складається з металевої трубки, всередину якої вміщена матриця – багаторівнева керамічна сітка з 1-міліметровими осередками. Пориста структура фільтра добре затримує частинки сажі. Додатково, пристрій оснащують датчиками температури, кисню та диференціального тиску.
Саджовий фільтр може бути таких видів:
- Diesel particulate filter – DPF;
- Filter Additive Particulate – FAP;
- Exhaust Gas Recirculation – EGR.
Через деякий час, навіть самий якісний фільтр забивається. Це суттєво позначається на потужності авто: накопичені у фільтрі частки сажі перешкоджають нормальному виходу відпрацьованих газів.
Чи можна їздити із забитим фільтром?
Настійно не рекомендуємо. Це може призвести до цілої низки неприємних наслідків, серед яких:
- збільшення витрат палива;
- падіння потужності машини;
- вихід з ладу клапана ЄДР;
- погіршення мастильних властивостей моторної олії.
Для турбомоторів, забитий фільтр зовсім згубний: провокує повну руйнацію турбіни.
Що можна зробити, якщо забився фільтр на Мерседесі?
Перший спосіб – повна заміна фільтра на фірмовому сервісі. Процедура досить дорога: доведеться викласти близько семи-восьми тисяч гривень. Звичайно ж, згодом, і цей фільтр заб’ється.
У деяких випадках, вдаються до регенерації фільтра сажі – промивають або прочищають його. Такий спосіб теж не позбавить проблеми повністю: через деякий час, забитий фільтр знову потурбує вас.
Ще один спосіб – це «гаражне» видалення фільтра сажі. Забитий пристрій буде вилучено з конструкції – його місце займе відрізок трубки. Проблема все ж таки залишиться: двигун не функціонуватиме в нормальному режимі, а система продовжить виводити повідомлення про забитий фільтр.
Оптимальне рішення – програмне відключення фільтра сажі
Процедура проводиться одноразово і дозволяє забути про будь-які проблеми з фільтром. Фахівці витягують пристрій із випускної системи вашої машини і повністю відключать його програмно: вас більше не потурбують повідомлення про забитий фільтр.
Відключення фільтра сажі – це вигідно:
- жодних проблем із забитим фільтром у майбутньому;
- відновиться нормальна робота двигуна;
- знизити витрати палива;
- відпаде потреба в заправці реагентами та купівлі дорогої моторної олії;
- ніяких витрат на подальше обслуговування/заміну фільтра.
Замовити повне видалення фільтра сажі в Києві можна на нашому сайті. Фахівці компанії «Carservice» спеціалізуються на програмному відключенні фільтрів, тому з радістю подбають і про ваш автомобіль. Звертайтесь – консультація безкоштовна!
Оставьте комментарий